آخرین تحولات بازار مرغ و مشتقات آن

گشایش در تخصیص ارز مبادله‌ای به نهاده‌های دامی
اکتبر 21, 2017
جا به جایی کود مرغی در تهران ممنوع شد
اکتبر 21, 2017

آخرین تحولات بازار مرغ و مشتقات آن

(ناطقان ۱۳۹۶/۰۷/۲۷) رییس اتحادیه پرنده و ماهی گفت: با توجه به بهبود تقاضا در بازار پیش بینی می‌شود که قیمت هر کیلو مرغ از امشب۵۰۰ تومان افزایش یابد.

از ثبات نرخ مرغ در بازار خبر داد و گفت: امروز نرخ هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری ۴ هزار و ۴۰۰، مرغ آماده به طبخ در کشتارگاه ۵ هزار و ۶۵۰ ، توزیع درب واحد های صنفی ۵ هزار و ۸۰۰ و خرده فروشی ۶ هزار و ۴۰۰ تومان است.
 به گفته وی نرخ هر کیلو ران مرغ با کمر ۵ هزار و ۴۰۰ و ران مرغ بدون کمر برابر با قیمت مرغ ۶ هزار و ۴۰۰ تومان است.
 یوسف خانی با اشاره به نرخ سایر مشتقات افزود: همچنین نرخ هر کیلو سینه مرغ با کتف ۱۱ هزار ، سینه بدون کتف ۱۲ و فیله مرغ ۱۴ هزار تومان است.
 رییس اتحادیه پرنده و ماهی کاهش شدید تقاضا در برابر ازدیاد عرضه را دلیل اصلی کاهش هزار و ۵۰۰ تومانی قیمت مرغ طی سه هفته اخیر اعلام کرد.
 وی قیمت مرغ در روزهای آتی را پیش بینی کرد و گفت: با توجه به افزایش تقاضا در روزهای پایانی ماه پیش بینی می شود که قیمت  هر کیلو مرغ از امشب ۵۰۰ تومان افزایش یابد و در روزهای آتی به نرخ واقعی خود برسد.
 رییس اتحادیه پرنده و ماهی در پاسخ به این سوال که خرید مرغ مازاد مرغداران از سوی شرکت پشتیبانی بر روند قیمت ها در بازار تاثیر گذاشت، تصریح کرد: با توجه به شرایط خرید شرکت پشتیبانی امور دام، مرغداران راغب به تحویل مرغ مازاد خود نیستند و از آنجاکه میزان تحویل مرغ مازاد چشمگیر نبود، در روند بهبود قیمت تاثیری نداشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *