پس از کسب عناوین و افتخارات استانی، درخشش در سطح ملی

کسب عنوان صادرکننده برتر خراسان جنوبی برای چهارمین سال متوالی
فوریه 17, 2018
کسب عنوان کارخانه نمونه ملی سال ۱۳۹۸
فوریه 6, 2020

پس از کسب عناوین و افتخارات استانی، درخشش در سطح ملی

دان و علوفه شرق (صادرکننده برتر صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران)

دان و علوفه شرق پیشگام در خدمت و کیفیت

مدیرعامل شرکت دان و علوفه شرق از کسب عنوان برتر این مجموعه به عنوان صادر کننده برتر صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران و همچنین صادر کننده برتر استان برای چهارمین سال متولی خبر داد و گفت: این موفقیت در سایه تلاش های کارکنان مجموعه و استفاده از نیروهای متخصص حاصل شده است. مهندس بهرام ساتلیخ محمدی با اشاره به پیشنیه شرکت دان و علوفه شرق گفت: این شرکت که جزو سهامی خاص محسوب می شود در سال ۱۳۸۳ با هدف تولید انواع مکمل ، کنسانتره و خوراک پلت صنعتی دام ، طیور و آبزیان در شهرک صنعتی بیرجند تاسیس گردید. وی ادامه داد: دان و علوفه شرق با احداث کارخانه ای عظیم در زمینی به مساحت ۲۰٫۰۰۰ مترمربع فعالیت تولیدی خود را در سال ۱۳۸۶ آغاز نمود و از آنجا که تولید و عرضه محصولات با کیفیت و مطابق با آخرین دستاوردهای علمی روز دنیا را آرمان و رسالت خود می داند، با به کارگیری نیروهای متخصص و مجرب در تمامی بخش ها ، اجرای طرح های توسعه ای و افزایش ظرفیت توانست در کوتاهترین زمان ممکن انواع محصولات خود را به نقاط مختلف کشور ارسال و ایجاد بازارهای پایدار خارجی را سرلوحه کار خود قرار دهد.

درخشش نام دان و علوفه شرق در بازارهای جهانی

مهندس ساتلیخ محمدی از حضور محصولات دان و علوفه شرق در بازارهای هدف خارجی از جمله تاجیکستان،افغانستان و عراق یاد کرد و افزود: پس از شناسایی این بازارها، صادرات محصولات شرکت از سال ۸۹ آغاز گردید. مدیرعامل شرکت دان و علوفه شرق با اشاره به موفقیت های صادراتی این شرکت در بازارهای خارج از استان و کشور عنوان کرد: این موفقیت ها سبب شد که شرکت دان و علوفه شرق صادرکننده برتر سال های ۱۳۹۲، ۱۳۹۳، ۱۳۹۴ و ۱۳۹۵ در استان شناخته شود.

کیفیت راز ماندگاریست

مهندس ساتلیخ محمدی تصریح کرد: اکنون شرکت دان و علوفه شرق با بیش از یک دهه فعالیت، با حضور مستمر در بازارهای داخلی و کسب عناوین و افتخارات کیفی و مدیریتی توانسته پروانه کاربرد علامت استاندارد برای تمامی محصولات، کد بهداشتی بین المللی IR و عنوان صادرکننده برتر استان خراسان جنوبی برای چهارمین سال متوالی را از آن خود کند. وی ادامه داد: این شرکت همچنین در سایر فعالیت های تولیدی و بازرگانی مرتبط با صنعت مرغ و طیور گام های بلندی برداشته و با ایجاد کشتارگاه صنعتی طیور در شهرستان قاین با برند مرغ سحر و فروشگاه های زنجیره ای پروتئین دکتر جوان زمینه اشتغال بیش از ۳۰۰ نفر از جوانان و نیروهای متخصص استان را فراهم نموده است.

مدیر عامل دان و علوفه شرق عنوان کرد:

کسب این عناوین بدون همکاری و مساعدت همه جانبه استانداری خراسان جنوبی، سازمان صنعت، معدن و تجارت، سازمان جهاد کشاورزی، شرکت شهرک های صنعتی،ا داره کل دامپزشکی ، گمرکات خراسان جنوبی ، اداره کل استاندارد، اتاق بازرگانی و صنایع و معادن بیرجند، بازارچه مرزی ماهیرود و مجموعه بانک های استان علی الخصوص بانک توسعه صادرات و بانک صنعت و معدن امکان پذیر نبود و وظیفه خود می دانم از همکاری همیشگی این ارگان ها با شرکت دان و علوفه شرق تشکر نمایم.

دیدگاه ها بسته شده است