روند کاهشی قیمت مرغ و تخم‌مرغ

آخرین وضعیت طرح قطعه‌بندی مرغ/ کشورهای پیشرفته مرغ کامل نمی‌خورند
ژوئن 14, 2015
جنگ نوسان شدید قیمت در کمین نابودی مرغداران
ژوئن 27, 2015

روند کاهشی قیمت مرغ و تخم‌مرغ

ایسنا     ۰۳ تیر ۱۳۹۴      

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: در ابتدای ماه مبارک رمضان قیمت تخم‌مرغ افزایش داشت که اکنون قیمت مرغ و تخم‌مرغ روند کاهشی پیدا کرده است.
حسین اصغرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه مازندران، اظهار کرد: از سال ۹۲ بعد از تصویب قانون موضوعات تنظیم بازار و آنچه در این حیطه بر عهده صنعت، معدن و تجارت بود به جهاد کشاورزی واگذار شد و دبیری تنظیم بازار را جهاد کشاورزی بر عهده گرفت.
وی افزود: با توجه به اینکه سازمان صنعت و معدن و تجارت کمک به تنظیم بازار را پیگیری می‌کند نظارت بر قیمت کالاهای اساسی و پرتقاضا را انجام می‌دهد و در این راستا طبق دستورالعمل ویژه پایش و نظارت ماه مبارک رمضان به شهرستان‌ها ابلاغ شد.
معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران درباره افزایش قیمت کرایه‌ها در اثر افزایش نرخ بنزین تصریح کرد: تا کنون هیچ گزارشی رسمی، مبنی بر اینکه شرکت‌های حمل و نقل تغییرات نرخی داشته باشند دریافت نشد.
وی افزود: هر گونه تغییر نرخ کرایه اتوبوس‌های درون شهری و تاکسی‌ها باید در شورای شهر و شهرداری‌ها به تصویب برسد، مسئولیت افزایش قیمت نرخ آژانس‌ها بر عهده کمیسیون نظارت شهرستان‌ها و افزایش قیمت خطوط بین شهری نیز باید به تصویب اداره کل حمل و نقل پایانه‌ها برسد.
اصغرزاده با بیان اینکه هیچگونه نظارتی بر مسافربرهای شخصی وجود ندارد، اظهار کرد: بهتر است که مردم از وسایل حمل و نقل و مسافرکش‌های شخصی استفاده نکنند.
وی افزود: در ابتدای ماه مبارک رمضان قیمت تخم‌مرغ افزایش داشت که اکنون قیمت مرغ و تخم‌مرغ روند کاهشی دارد و اگر مردم درباره وضعیت بازار شکایتی دارند با شماره ۱۲۴ شکایات خود را منعکس کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *