قیمت تخم مرغ افزایش یافت

جا به جایی کود مرغی در تهران ممنوع شد
اکتبر 21, 2017
خودکفایی سیستان و بلوچستان در تولید مرغ و تخم مرغ
نوامبر 29, 2017

قیمت تخم مرغ افزایش یافت

خبرگزاری مهر (۹۶/۰۹/۰۴) رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار استان تهران با بیان اینکه قیمت نهاده های دامی در بازار همچنان رو به افزایش است، گفت: میانگین قیمت هرکیلوگرم تخم مرغ درب مرغداری به۵۶۰۰ تومان رسیده است.
ناصر نبی پور با بیان اینکه قیمت نهاده های دامی در بازار همچنان در حال افزایش است و هر روز نرخ ها افزایش می یابد، گفت: طی یک ماه اخیر قیمت کنجاله سویا حدود ۵۰۰ تومان و ذرت حدود ۲۵۰ تومان افزایش یافته است.
وی با اشاره به اینکه این میزان افزایش قیمت نهاده های دامی نرخ تمام شده تولید تخم مرغ را بین ۵۰۰ تا ۵۲۰ تومان بالا می برد، اظهارداشت: این در شرایطی است که درحال حاضر قیمت تخم مرغ حدود ۴۰۰ تومان افزایش یافته است.
رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار استان تهران اضافه کرد: در حال حاضر میانگین قیمت هر کیلوگرم تخم مرغ درب مرغداری بین ۵۲۰۰ تا ۵۶۰۰ تومان است.
نبی پور اظهارداشت: هم اکنون قیمت هرکیلوگرم کنجاله سویا حدود  ۱۸۶۰ تومان و ذرت حدود ۹۵۰ تومان است.
وی با بیان اینکه هیچ کدام از این نهاده ها با ارز آزاد وارد نشده اند و واردات آنها با ارز مبادله ای انجام گرفته است، افزود: وقتی که قیمت مرغ و تخم مرغ در بازار گران می شود، تعزیرات حکومتی وارد شده و با آن برخورد می کند اما اکنون چرا مسئولان وارد بازار نمی شوند و با این امر برخورد نمی کنند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *