قیمت مرغ کاهش یافت/ هر کیلو ۷۴۰۰تومان

تولید بیش از حد و وضع عوارض گمرکی برای مواد اولیه از عوامل افزایش قیمت تولیدات مرغداری پاکستان
مارس 9, 2015
شروع توزیع گوشت مرغ منجمد در مرحله سوم سبد غذایی دولت
مارس 14, 2015

قیمت مرغ کاهش یافت/ هر کیلو ۷۴۰۰تومان

خبرگزاری ایسنا     ۱۷ اسفند ۱۳۹۳      
مهدی یوسف خانی با بیان این‌که کاهش قیمت گوشت مرغ نهایتا تا حدود ۷۲۰۰ تومان ادامه خواهد داشت، گفت: قیمت مرغ تا پایان سال حدود ۱۰۰ تا ۲۰۰ تومان دیگر کاهش می‌یابد.
وی با بیان اینکه – یکشنبه – قیمت مرغ زنده در مرغداری ۵۰۰۰ تومان بوده است، اظهار کرد: قیمت عمده فروشی هر کیلوگرم گوشت مرغ ۷۰۰۰ تومان و خرده‌فروشی آن ۷۴۰۰ تومان است.
رییس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی همچنین با بیان اینکه با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و افزایش میزان تقاضا، قیمت ماهی از اواخر هفته حدود ۱۵ درصد افزایش می‌یابد، گفت: با توجه به افزایش میزان تقاضا برای خرید ماهی در روزهای پایانی سال، قیمت آن از مقداری افزایش می‌یابد و بعد از این ایام قیمت مجددا به روال قبل و حتی کمتر بازمی‌گردد.
مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام نیز روز گذشته از توزیع ۱۲ هزار تن گوشت مرغ و گوشت قرمز به منظور کاهش قیمت ها در بازار خبر داده و گفته بود که با ادامه توزیع گوشت مرغ، تا پایان امسال می توانیم به قیمت منطقی ۷۰۰۰ تومانی وزارت جهاد کشاورزی برای این محصول برسیم.
به گفته یاسایی از ابتدای امسال و با هدف حمایت از تولیدکنندگان، خرید گوشت مرغ در دستور کار شرکت پشتیبانی امور دام قرار گرفت؛ به گونه ای که تا حدود هفتم بهمن ماه ۱۳۵ هزار تن گوشت مرغ خریداری و ذخیره سازی شد که به همراه ذخایر موجود به ۱۵۰ هزار تن رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *