مرغ، در انتظار گرانی

مرغداران زمینگیر شدند
نوامبر 18, 2015
افت شدید قیمت مرغ در بازار/صادرات مرغ به عراق و افغانستان متوقف شد‌
نوامبر 28, 2015

مرغ، در انتظار گرانی

باشگاه خبرنگاران     ۲۶ آبان ۱۳۹۴      

مدیر عامل اتحادیه مرغداران گوشتی گفت: با تعیین نقدینگی به موقع و حذف ۴۵ هزار تن مرغ مازاد امیدواریم ظرف یک هفته آینده قیمت مرغ روند افزایشی را تجربه کند.
عظیم حجت مدیر عامل اتحادیه مرغداران گوشتی کشور، در خصوص وضعیت قیمت مرغ گفت: در واقع متاسفانه قیمت‌ها حدود هزار تومان با قیمت واقعی مرغ زنده اختلاف دارد و تنها از چهارشنبه هفته گذشته قیمت‌ها تصویب شده اما تاکنون قیمت‌ها  روند افزایشی را تجربه نکرده است.
وی افزود: در حال حاضر متوسط قیمت مرغ زنده درب مرغداری کیلویی  ۳ هزار و ۵۰۰ الی ۳ هزار و ۶۰۰ تومان ومرغ اماده به طبخ برای مصرف کنندگان بین کیلویی ۵ هزار و ۷۰۰ الی ۶ هزار تومان در مراکز مختلف متغییر است.
حجت در ادامه بیان کرد: عدم عرضه مرغ منجمد از سوی شرکت پشتیبانی و تخصیص اعتبارات لازم برای عرضه ۴۰ الی ۴۵ هزار تن مرغ مازاد در سبد اقشار کم درآمد خانوار می‌تواند در تعادل قیمت تأثیر گذار باشد و در غیر این صورت با عرضه مرغ منجمد از سوی شرکت پشتیبانی روند زیان مرغداران ادامه پیدا خواهد کرد.
مدیر عامل اتحادیه مرغداران اظهار کرد: امیدواریم با تأمین نقدینگی به موقع و عدم عرضه و حذف ۴۵ هزار تنی مرغ مازاد از سوی شرکت پشتیبانی تا ظرف یک هفته آینده قیمت مرغ روند افزایشی را تجربه کند و به ثبات برسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *