نمودار قیمت مرغ نزولی شد / مرغ را کیلویی ۷۲۰۰ تومان بخرید

۹۳، سالی پر فراز و نشیب برای صنعت مرغداری
مارس 14, 2015
با دوگانگی در قیمت نمی‌توان بازار را تنظیم کرد
مارس 25, 2015

نمودار قیمت مرغ نزولی شد / مرغ را کیلویی ۷۲۰۰ تومان بخرید

قدس آنلاین     ۲۱ اسفند ۱۳۹۳      
قیمت نهایی گوشت مرغ گرم در روزهای اخیر برای مصرف کنندگان روند نزولی به خود گرفت به طوری که نسبت به هفته گذشته هر کیلوگرم ۱۰۰۰ تا ۱۳۰۰ تومان کاهش یافت.
امروز هر کیلوگرم گوشت مرغ گرم با قیمت ۷ هزارو ۲۰۰ تا ۷ هزارو ۵۰۰ تومان به بازار عرضه می شود.
این درحالیست که طی هفته های گذشته قیمت هر کیلوگرم گوشت مرغ گرم به ۸ تا ۸ هزارو ۵۰۰ تومان رسیده بود که همین امر باعث کاهش میزان تقاضا در بازار شده است.
همچنین قیمت مرغ منجمد نیز در بازار مصرف با قیمت ۵۳۵۰ تا ۵۳۹۰ تومان به فروش می رسد.
هم اکنون مباشرین خرید و میادین میوه و تره بار هر کیلوگرم مرغ منجمد را ۵۱۰۰ تومان از شرکت پشتیبانی امور دام خریداری می کنند.
رئیس انجمن صنفی مرغداران گوشتی ایران می گوید؛ در روزهای گذشته با افزایش عرضه گوشت مرغ گرم قیمت این محصول روند کاهشی به خود گرفته است.
محمد یوسفی یکی دیگر از دلایل را کاهش میزان تقاضا به جهت بالا بودن قیمت این محصول برشمرد و افزود: با افزایش قیمت ها، قدرت خرید مردم تاحدودی کاهش یافته و مردم در انتظارند تا نرخ مرغ کاهش پیدا کند.
وی تصریح کرد: به دلیل نزدیک شدن به روزهای پایانی سال تولیدکنندگان نیز ناچارند تولیدات خود را روانه بازار کنند که با افزایش عرضه پیش بینی می شود روند کاهشی قیمت مرغ طی روزهای آتی نیز ادامه پیدا کند.
همایون دارابی مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی گفت: امروز قیمت هر کیلوگرم مرغ زنده به طور میانگین در محل مرغداری ها ۴ هزارو ۸۰۰ تا ۴ هزارو ۹۰۰ تومان و به صورت چکی ۵ هزارتومان به فروش رسیده است.
در هفته های گذشته قیمت مرغ زنده در محل مرغداری بین ۵۴۰۰ تا۵۷۰۰ تومان از تولید کنندگان خریداری می شد.
به گفته وی، امروز قیمت هر کیلوگرم گوشت مرغ گرم در میدان بهمن نیز ۷ هزار تومان به فروش رسیده است.
امروز برخی واحدهای عرضه کننده گوشت مرغ در سطح شهر که خود دارای کشتارگاه هستند، قیمت آن را با هر کیلوگرم ۳۱۵۰ تا ۳۱۹۷ تومان عرضه کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *