توزیع گسترده مرغ منجمد ۵۵۰۰ تومانی در ماه محرم

حمایت و نظارت جهاد کشاورزی بر زنجیره های تولید
اکتبر 18, 2015
بازار داغ گوشت گوسفندی در مقابل کاهش قیمت مرغ
اکتبر 25, 2015

توزیع گسترده مرغ منجمد ۵۵۰۰ تومانی در ماه محرم

خبرگزاری تسنیم     ۲۲ مهر ۱۳۹۴      

محمد یوسفی با اعلام این خبر اظهار کرد: وضعیت  تولید مرغ بسیار مناسب بوده و علاوه بر اینکه برای تامین نیاز ماه محرم هیچ گونه کمبودی وجود ندارد، بلکه وضعیت تولید مازاد است.
وی با بیان اینکه قیمت مرغ زنده ۴ هزار تومان است، افزود: هرکیلوگرم گوشت مرغ به صورت عمده ۵ هزار و ۷۰۰  تومان و در خرده فروشی ها ۵ هزار ۹۰۰ تا ۶ هزار تومان به فروش می‌رسد.
یوسفی تاکید کرد: با توجه به افزایش تقاصا در ماه محرم، شرکت پشتیباتی امور دام برای تنظیم بازار و جلوگیری از افزایش قیمت احتمالی این محصول اقدام به توزیع مرغ منجمد به قیمت هر کیلو گرم ۵۵۰۰ تومان می‌کند.
رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی یادآور شد: با توجه به ذخایر مطمئن شرکت پشتیبانی امور دام و تولید مناسب این محصول در کشور، مشکلی برای تامین مرغ  مصرفی در این ایام وجود ندارد و هئیت‌های عزاداری به هرمیزانی که نیاز دارند می توانند مرغ منجمد خریداری کنند.
وی درباره برگشت خوردن محصولات پروتئینی ایران از عراق، تصریح کرد:  صادرات محصولات پروتئینی ایران به عراق و افغانستان مناسب بوده و مواردی که در این خصوص شنیده می‌شود جزئی است.
یوسفی در پایان  با بیان اینکه مرغدارن کماکان در حاشیه سود قرار ندارند، گفت:  درحالی که اوایل سال گذشته وزارت جهاد کشاورزی قیمت منطقی مرغ را برای مصرف کننده ۷ هزار  تومان اعلام کرده بود، قیمت فعلی این محصول در بازار هزار تومان کمتر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *