روند صادرات تخم مرغ در ایام تعطیلات نوروزی ادامه خواهد داشت

با دوگانگی در قیمت نمی‌توان بازار را تنظیم کرد
مارس 25, 2015
مرغ منجمد در سال ۹۴ قطعه‌ای توزیع می شود
مارس 25, 2015

روند صادرات تخم مرغ در ایام تعطیلات نوروزی ادامه خواهد داشت

۲۷ اسفند ۱۳۹۳      
مدیرعامل اتحادیه میهن اعلام کرد: تمام هماهنگی ها جهت ادامه روند صادرات در ایام نوروز انجام شده و صادرات تخم مرغ متوقف نخواهد شد.
مهندس ترکاشوند اظهار داشت: در سال ۹۳ بیش از ۷۰ هزار تن صادرات تخم مرغ به کشورهای عراق، افغانستان، تاجیکستان، ترکمنستان، بحرین، عمان، آذربایجان و ارمنستان صورت گرفته است.
وی اعلام داشت از آنجائیکه صادرکنندگان اصلی تخم مرغ خود از عاملان بزرگ تولید تخم مرغ کشور می باشند، جهت روند تثبیت بازار تخم مرغ همواره کوشش شده تا میانگین تولید تخم مرغ در ماه تحت هیچ شرایطی از ۸ هزار تن کاهش نیابد.
مدیرعامل اتحادیه میهن با پراهمیت شمردن نقش صادرات در کنترل و تثبیت قیمت تخم مرغ در ایران ادامه داد: در سالهای گذشته روند حمل و نقل و جابجایی تخم مرغ در ایام نوروز دارای رکود بوده است اما در نوروز امسال مشکل حمل و نقل و توقف صادرات وجود ندارد و صادرات کما قی السابق انجام خواهد پذیرفت.
ترکاشوند اظهار داشت با افزایش تولید تخم مرغ در کشور چه به صورت صنعتی و چه به صورت بومی، میزان عرضه بیش از تفاضا خواهد شد و اتحادیه میهن جهت جلوگیری از هر گونه عدم تعادل در قیمت ها اقدام به تهیه سردخانه جهت ذخیره سازی مازاد تولید نموده است، و در زمان افزایش تولید جای هیچ نگرانی برای تولیدکنندگان وجود ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *