کسب عنوان صادرکننده برتر خراسان جنوبی برای چهارمین سال متوالی

۱۸۰۰ تعاونی مرغداری گوشتی در کشور غیرفعال است
نوامبر 29, 2017
پس از کسب عناوین و افتخارات استانی، درخشش در سطح ملی
مارس 1, 2018

کسب عنوان صادرکننده برتر خراسان جنوبی برای چهارمین سال متوالی

ده سال حضور پر افتخار” دان و علوفه شرق” در استان و همچنین کسب عنوان صادرکننده برتر خراسان جنوبی برای چهارمین سال متوالی و صادرکننده برتر سالهای ۱۳۹۲، ۱۳۹۳، ۱۳۹۴و ۱۳۹۵

مدیرعامل شرکت دان و علوفه شرق از کسب عنوان برتر این مجموعه به عنوان صادر کننده برتر استان برای چهارمین سال متولی خبر داد و گفت: این موفقیت در سایه تلاش های کارکنان مجموعه و استفاده از نیروهای متخصص حاصل شده است.
مهندس بهرام ساتلیخ محمدی با اشاره به پیشنیه شرکت دان و علوفه شرق گفت: این شرکت که جزو سهامی خاص محسوب می شود در سال ۱۳۸۳ با هدف تولید انواع مکمل ، کنسانتره و خوراک پلت صنعتی دام ، طیور و آبزیان در شهرک صنعتی بیرجند تاسیس گردید.
وی ادامه داد: دان و علوفه شرق با احداث کارخانه ای عظیم در زمینی به مساحت ۲۰٫۰۰۰ متر مربع فعالیت تولیدی خود را در سال ۱۳۸۶ آغاز نمود و از آنجا که تولید و عرضه محصولات با کیفیت و مطابق با آخرین دستاوردهای علمی روز دنیا را آرمان و رسالت خود می داند ، با بکارگیری نیروهای متخصص و مجرب در تمامی بخشها ، اجرای طرحهای توسعه ای و افزایش ظرفیت توانست در کوتاهترین زمان ممکن انواع محصولات خود را به نقاط مختلف کشور ارسال و ایجاد بازارهای پایدار خارجی را سرلوحه کار خود قراردهد .

درخشش نام دان و علوفه شرق در بازارهای جهانی

مهندس ساتلیخ محمدی از حضور محصولات دان و علوفه شرق در بازارهای هدف خارجی از جمله تاجیکستان، افغانستان و عراق یاد کرد و افزود:پس از شناسایی این بازارها صادرات محصولات شرکت از سال ۸۹ آغاز گردید .
مدیرعامل شرکت دان و علوفه شرق با اشاره به موفقیت های صادراتی این شرکت در بازارهای خارج از استان و کشور عنوان کرد: این موفقیت های سبب شد که شرکت دان و علوفه شرق صادرکننده برتر سالهای ۱۳۹۲، ۱۳۹۳، ۱۳۹۴و ۱۳۹۵ در استان شناخته شود.

گام های بلند “دان و علوفه شرق” در ایجاد اشتغال

مهندس ساتلیخ محمدی تصریح کرد: اکنون شرکت دان و علوفه شرق با بیش از یک دهه فعالیت ، با حضور مستمر در بازارهای داخلی و کسب عناوین و افتخارات کیفی و مدیریتی توانسته پروانه کاربرد علامت استاندارد برای تمامی محصولات ، کد بهداشتی بین المللیIR و عنوان صادر کننده برتر استان خراسان جنوبی برای چهارمین سال متوالی را از آن خود کند.
وی ادامه داد: این شرکت همچنین در سایر فعالیتهای تولیدی و بازرگانی مرتبط با صنعت مرغ و طیور گامهای بلندی برداشته و با ایجاد کشتارگاه صنعتی طیور در شهرستان قاین با برندمرغ سحر و فروشگاهای زنجیره ای پروتئین دکتر جوان زمینه اشتغال بیش از ۳۰۰ نفر از جوانان و نیروهای متخصص استان را فراهم نموده است.

دیدگاه ها بسته شده است