احتمال کاهش تولید مرغ در سال ۹۵

مسئولین حمایت نکنند،مرغداری های استان تعطیل می شود/تولید مرغ هورمونی کذب محض است
آوریل 18, 2016
چه بر سر قیمت مرغ می آید
آوریل 23, 2016

احتمال کاهش تولید مرغ در سال ۹۵

  ۲۸ فروردین ۱۳۹۵      

رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی با بیان اینکه قرار است تولید مرغ در سال‌جاری کاهش یابد، اعلام کرد: در روزهای آینده چند جلسه در این زمینه برگزار و درباره میزان تولید تصمیم‌گیری می‌شود.
محمد یوسفی با بیان اینکه در دو روز اخیر قیمت مرغ زنده حدود ۲۰۰ تا ۳۰۰ تومان افزایش پیدا کرده است، اظهارداشت: بارندگی های اخیر و بسته شدن راه‌ها یکی از دلایل این امر است.
وی، قیمت مرغ برای مصرف کننده را حدود ۵۰۰۰ تومان عنوان کرد و با بیان اینکه نرخ این کالا در میادین میوه  وتره بار هم ۴۹۵۰ تومان است، اضافه کرد: قیمت مرغ زنده هم به صورت مدت دار ۳۷۰۰ تومان و نقدی ۳۵۰۰ تومان است.
رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی با بیان اینکه قرار است تولید مرغ در سال‌جاری کاهش پیدا کند، گفت: مرغداران زیان زیادی دیده اند و اگر وضع به همین روال ادامه پیدا کند، شرایط آنان بدتر خواهد شد.
یوسفی در پاسخ به این پرسش که قرار است تولید چه میزان کاهش پیدا کند؟ ادامه داد: به اندازه ای که میزان عرضه و تقاضا متعادل شود و تولید پاسخگوی صادرات هم باشد.
وی با اشاره به اینکه باید تمام مواردی فوق برآورد و مشخص شود تا بتوان میزان دقیق کاهش تولید را اعلام کرد، افزود: در هفته آینده چند جلسه با مسئولان مربوطه در این زمینه برگزار و درباره میزان تولید تصمیم‌گیری خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *