فعالیت ۱۷۲ واحد پرورش مرغ گوشتی در شهرستان درمیان

روند کاهشی قیمت مرغ و نهاده‌ها در هفته جاری
آگوست 7, 2017
آغاز اجرای طرح سیاست قیمت تضمینی ذرت
سپتامبر 6, 2017

فعالیت ۱۷۲ واحد پرورش مرغ گوشتی در شهرستان درمیان

راه دانا (۱۳۹۶/۰۶/۱۴) مدیر جهاد کشاورزی شهرستان درمیان گفت: تعداد ۱۷۲ واحد پرورش مرغ گوشتی دارای پروانه بهره برداری در سطح شهرستان درمیان فعال است.
وحید ضیائیان احمدی، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان درمیان،اظهار کرد: در حال حاضر تعداد ۱۷۲ واحد پرورش مرغ گوشتی دارای پروانه بهره برداری در سطح شهرستان درمیان فعال است.
وی افزود: مجموع ظرفیت این واحدها یک میلیون و ۸۱۶ هزار و۶۰۰ قطعه مرغ بوده که  پیش بینی می‌شود امسال تولید گوشت مرغ در این شهرستان به بیش از  نه هزار و ۳۴۸ تن برسد.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بیان کرد: در این تعداد واحد مرغداری برای ۳۰۰ نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی و برای هزار نفر به صورت غیر مستقیم اشتغالزایی شده است.
ضیائیان احمدی عنوان کرد: گوشت مرغ تولید شده در شهرستان درمیان به استانهای سیستان و بلوچستان،خراسان رضوی  و کرمان صادر می‌شود.
وی اذعان کرد: افرادی که مرغداری دارند برای راه اندازی از جهاد کشاورزی تسهیلات گرفته اند و تسهیلات بر اساس ظرفیت پروانه پرداخت می‌شود.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خاطر نشان کرد: جهاد کشاورزی برای مرغداریها دو نوع تسهیلات پرداخت می‌کند که یکی به صورت سرمایه در گردش بصورت یکساله  با نرخ ۱۰ یا ۱۲.۵ درصد است وتسهیلاتی دوم تسهیلات مکانیزاسیون ( تجهیزات مرغداری) به صورت  پنج ساله با ۱۵ درصد است که این تسهیلات هم اکنون ارائه می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *